Våren är här

Idag är det premiär för allsvenskan! Oj, vad jag har längtat. Premiären spelas idag kl 16, i Kalmar. Och mitt favoritlag spelar premiärmatchen. Stå upp för änglarna! Hejja blåvitt!
Solen skiner, laddat med cider i kylen, pizza med vännerna och hjärtat slår några extra slag, känner mig nyförälskad och glad medans The temper trap spelas. Vårkänslor, hoppas de är här för att stanna. Hoppas det blir en fin vinst idag. Jag vill gå på fotboll!
Jag är helt förälskad i IFK, jag är hemligt förälskad i Tobis Hysén och Glenn Strömberg är en legend. Likaså Glenn Hysén och Håkan Mild. Tacka vet jag dessa gubbar!


Jag och Käckan. Elfsborg-IFK Göteborg, Borås Arena.

Daniel, Adde och jag. IFK Göteborg-Elfsborg. Gamla Ullevi

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0