Måndag

Lördagen blev suverän. Fotboll med en underbar vinst. Melodifestivalen [tyvärr inte rätt låt som vann]. Utekväll med några av killarna. Trevligt värre. Tobias Hysén är Kung, fotbollens kung. Me like alot.

Söndagen va man lite bakis. Fika på allum med brorsans sambo. Började måla i städskrubben, ja, det va så mörkt och tråkigt. Nu är det vitt och ljust. Sen blev jag lite mer bakis och jätte trött. Parlamentet och ballar av stål. Sen sängen och sova av sig baksmällan.

Idag, måndag. Fick mig en underbar(!) iskall promenad till jobbet kl 6.30. man var iallafall vaken när man kom fram till jobbet. Mötte Emma vid stationen och fick lite sällskap och sen fick vi skjuts de sista hundra meterna. Awesome. Nu har jag målat färdigt i skrubben och organsierat så bra så bra. Skurit mig x antal gånger på fingrarna, som tack(?).. Sen har jag en otroligt duktig praktikant på jobbet.

Nu ska jag snart ringa min coach och prata. Sen köpa hem mina produkter då de snart är slut!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack så mkt :)

2010-03-17 @ 18:51:03
URL: http://milktonium.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0