Ingen vila idag inte

Träning idag: Armar, rygg, mage och axlar. Lite löpning blev det oxå, och någon ben övning.

Sen avslutade jag det hela med att ligga i solariet i 20 min. När jag låg där i solariet och njöt av denna värmen och lyssnade på radion, knackar någon j**el på dörren. Inte en gång utan flera gånger och ropa något som jag inte hörde. Gick upp, fick ta på mig kläderna och öppna dörren. Trodde ju att det brann eller något.
Denna [förlåt ordvalet] j*ävla kärring ville inget! Trodde väl att det var någon annan där inne. Men varför står man och knackar som en idiot när någon solar? varför inte vänta tills personen kommer ut och är klar? Det va min lilla ro det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade FAN blivit riktigt jävla förbannad.. vem fan gör så även mot ngn man känner? skämdes hon inte ens?

2010-03-12 @ 22:25:38
URL: http://annajosefinpersson.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0