Gott nytt år!

2009: Det är över och förbi.....
  • Flyttat två gånger. Först till min lägenhet på Norrmalm och sen till Daniel i Floda
  • Blev tillsammans med D
  • Var i sälen med D's familj
  • Varit utomlands två gånger. Teneriffa och Mallorca
  • Sa upp mig från Bodagatan och börja på Sävegården
  • Fyllde 24
  • Josefin hitta hem
  • Min syster och kusin gifte sig i Februari
  • Jag var brudtärna
  • Jag blev Fadder till min brorson
  • Såg min lillebror ta studenten
  • och mycket mer....

Nu är det 2010. Jag blir alltså 25 år iår!! Jisses.
Jag ska sluta röka, bli vegetarian, börja träna och äta hälsosam mat.. Ja eller hur. Nästa år kanske.
Det bästa är att vi flyttar om 10 dagar!! Och det värsta är att jag blev fattig på det också, men det är det värt.

Love to you all!

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0