Man vet vad man betyder

Jag kan inte hjälpa att jag blir irriterad. Jag kan inte hjälpa att jag är som jag är. Jag vet vad kan och inte kan. Jag vill inte ge upp i första taget, jag vet när jag är besegrad. Jag låter dock inte andra göra saker åt mig hela tiden! Jag lär mig saker, det är ju det man lär sig när man är liten av pappa och mamma. I mitt fall pappa. Jag ber enbart om hjälp när jag vet att jag inte klarar av något eller verkligen har fastnat. Kalla det va f*n du vill. Just nu är jag irriterad för att människan vägrar prata med mig, vägrar svara på frågor. Jag ger upp nu!
Jag är nog inte den där glada Lena längre. Nä, jag är anti nu. Finns bara ett fåtal människor som jag bryr mig om. De personerna vet vilka de är.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Om du nu vet med dig att du inte är den glada Lena längre så är det bara att göra nåt åt det ;) Men jag älskar dig ändå surpuppa :D Pöss på dig!

2010-02-24 @ 07:22:26
Postat av: Emma

Och jag älskar dig oxå Lena!

2010-02-24 @ 10:22:51
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0