Löpning gör susen

1½ timma på gymmet idag. 30 min löpning med lutning va mer än bra för benen och min kondition.
Tror om jag minns rätt att jag inte sprungit så länge och så långt [3,5 km] sen jag va 12 år kanske. 12 år och då va jag aktiv. Självklart har jag sprungit långt de senaste åren, men 3,5 km på 30 min? Icke. Min kondition tillät det inte. Rökning tar verkligen bort allt som heter kondition.

Nu, när det bara är 1 vecka sen jag sluta känner jag mig piggare än vanligt. Men även lite deppig ibland. Att börja tjafsa med mig när röksuget är som värst är nog inte den bästa idén. Men, det är självförvållat.

Nu ska jag ta mig en lång dusch och sen göra något att äta.
Va sugen jag blev på pannkakor med rödlök och keso.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0