Lite vårkänslor, kanske?



Det är härligt friskt ute, solen skiner och tror att det kan vara 0 gradigt.
Vårkänslor idag. Har rensat lite och gjort iordning lite på balkongen idag, slängt massa skräp (förutom det som D får ta med sig till jobbet).
Hög musik och en tjock tröja så röjde jag. Hade massa snö på balkongen som jag slängde nedanför lägenheten.
Är snäll och ville ju inte att damen under oss skulle få in all snö som jag tog bort.

Solen skiner fint in i vardagsrummet och lät ytterdörren stå öppen ett tag.
Snart blir det en tripp till Ikea med D. Köpa lampor och det som är behövligt till lägenheten, värmeljus är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Du är duktig Lena som tränar.. Jag SKA oxå komma i gång, jag äter mycket nyttigt nu i alla fall! Ikea? Kul! Vad köpte ní?

2010-02-12 @ 08:32:40
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0