Kräftskiva..

Jag är glad att min pojkvän tänker på mig, att han bryr sig. Igår fick jag sålt min Laptop till Daniels kompis. Han behövde en dator nu när han ska flytta och som tur va så ville han köpa min, fast att ljudet inte fungerar. Vilken himla tur att Daniel fråga honom! Så lite extra pengar är inte fel någonstans. Lite extra har jag jobbet denna månaden så det blir lite extra där också.

Om 9 dagar fyller jag år. 24 är inte någon speciell ålder att fylla men i år ska jag ha lite kalas hemma för familjen. Det har jag inte haft på 4 år så jag tror nog att alla i familjen blev lite chockade. De har inte varit hemma hos mig och Daniel än heller så nu har de ju en bra anledning att komma och hälsa på.

Jobbar kväll idag, ledig imorgon och jobbar hela helgen och måndag. Ledig tisdag och jobbar sedan onsdag, torsdag och fredag.
Nä nu in i duschen och sen dra till jobbet, kräftskiva på jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Extra pengar är aldrig fel. Snart kan vi åka på våran drömresa ;) Love you. Pöss

2009-09-17 @ 11:05:57







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0