Hösten är runt hörnet

Sitter hemma hos älsklingens mamma, vårat hem den kommande veckan. Renovering av badrummet pågår just nu för fulla muggar. Liten överraskning när man kommer hem när det är klart, vet bara vilken färg golvet ska ha. Ska bli kul!
Under tiden jag var på Mallorca byggde min älskling en garderob till mig, en jätte fin Walk-in-closet som jag så länge har velat ha! Han är bäst min Daniel! Nytt köksbord blev det också.

Kom hem i lördags vid tre tiden på eftermiddagen, hjärtat hämta mig på landvetter och vi åkte hem till hans mamma och åt mat. Va hur skönt som helst och komma hem till hjärtat mitt, kunde inte sluta pussa honom.

På torsdag börjar jag jobba på mitt nya jobb, spännande och jobbar tyvärr denna helgen.. Lite tråkigt att jobba helg första veckan men det funkar. Är sköna tider.


Kommentarer
Postat av: emma

ÅH UPPDATERA!!!

2009-09-04 @ 08:53:40
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0