Ansiktsbehandling

Fick en ansiktsbehandling av min älskade pojkvän i födelsedags present. Så idag kl 17 ska jag trippa iväg när till centrum och njuta i 1 timma av denna behandling. Vet inte riktigt hur länge jag velat ha en ansiktsbehandling och nu äntligen ska jag göra en.

Fick mycket fint på min dag:
  • En fin present korg fullt med gottigheter och en bok (Nicole Richie) Från Josefin
  • 6 vin glas från från mamma, bröder och styvfar
  • 4 Cocktailglas från syster
  • Presentkort på Allum från Daniels mamma och styvfar
  • Verktygslåda från Pappa och styvmamma
  • En stor solros från lillebror
  • En lampa och Nikotin "snus" från Bror Fredde, Jessica och Leo
  • Ansiktsbehandling från min Älskling
  • Blomsterbud från Käckan
  • En stor bukett från Pierre, Sanne, Nils och Robert
  • 4 st 1 liters bacardi Breezer från Joel
  • Pengar från mormor
Nu ska jag ta hand om min sjuka pojkvän och sedan göra mig iordning.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0