Sluta lipa

Idag gör jag mitt sista pass på jobbet för den här veckan, 14.15-21.15. Va otroligt skönt det ska bli att vara ledig hela helgen!
Sovmorgon imorgon, har sovmorgon själv bara. D börjar ju jobba kl 7.
Imorgon ska vi ha Taco mys och jag vill nog också se på Idol. Hmm får se vad herr D säger.

Tvättat idag, 6 maskiner blev det. Gick ner till tvättsugan vid 6.30 och börja tvätta. Hade varit så otroligt skönt och ligga kvar i sängen någon extra timma istället. Men tvätta måste man göra så det var bara att dra på sig mysbyxorna och college tröjan och pallra sig ner. Stackars granntanten som blev lite rädd när hon såg mig, är ju inte direkt någon skönhet på morgonen och morgon humöret ska vi inte prata om. Mitt fina morgonhumör och låg blodsocker är ingen bra kombination. Icke.

Igår var jag nog lite trött i huvudet. Skulle göra iordning mig för att lägga mig i sängen. Går in på toaletten och tar min tandborste. Går under tiden in i garderoben och gör iordning smutstvätten, D går samtidigt in i badrummet och ska borsta tänderna han också. Han blir lite arg på mig eftersom jag råkat ta hans tandborste!! Så det va inte min tandborste jag hade tagit, det va hans. Förstår inte hur det kunde bli så fel, är säker på att jag tog min rosa. Men icke. Jaja, får åka förbi affären innan jobb och köpa en ny till honom. Stackarn kunde inte borsta tänderna igår, synd om honom då. Vi har ju bytt saliv många gånger. Erbjöd mig t om att koka den åt honom.
Ja, jag vet att det inte är så fräscht att använda någon annans men va fasiken. Sluta lipa över något sånt löjligt.
Vi är ju tillsammans..

Nu börjar jag jobba om 50 min..
Imorgon är det Fredagsmys!!!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja det där med tandborsten är väl inget att gnälla över. Hellre låna nån annans än att inte borsta alls tycker jag. :O Och 6 maskiner, fy fan... Stackare. Hoppas allt är bra annars Lena! :) Ses på lördag.

2009-10-08 @ 18:39:27
Postat av: Lena

Ja precis.. men han är väldigt äckelmagad så han klarar inte av sånt. Fick köpa en ny tandborste till honom igår iaf :)

Allt bra med mig! Hoppas allt är bra med dig.

Ses på lördag Kram

2009-10-09 @ 11:23:27
URL: http://aturdido.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0