Jag hatar bilar idag, kanske även imorgon

Åker iväg från parkeringen, bilen låter konstigt. När jag kommer till korsningen börjar bilen skaka lite lätt.
Vid infarten till Preem skakar bilen som fasiken och låter något fruktansvärt. Får lite smått panik och ringer killen. Han garvar åt mig när jag stannar och hoppar ut. Jag har fått punka och körde några hundra meter med det!
Ja, bilar kan jag då ingenting om och det skäms jag inte för. Fick ringa min lillebror som va i närheten.
Bad honom ta med domkraft och sån där däckskruvmejseltång-sak [fälgkors] kom inte på just i det tillfället va fasiken det hette.
Men vilken tur att det hände just idag och inte när jag skulle iväg någonstans och hade en tid att passa.


Kommentarer
Postat av: daniel

Inget kul när sånt händer :( tur att din bror var i närheten :D Ska lära dig nån dag hur man gör ;) hehe. Pöss på dig

2009-10-27 @ 16:50:42







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0