En smal tjockis

Tänk att få höra att man är en smal tjockis. Det är riktigt skrattretande.
Tur är att jag inte tar illa upp när jag hör det, det är ju ganska komiskt. Man tar det med ett gott skratt.
Det var min bror som sa det första gången och min pojkvän säger det nu också.

D brukar även undra när min penis ska växa fram. Han tycker jag börjar bli som en kille, haha. Rapar och somnar gott efter sex. Mat, det är ju så gott och jag kan äta hur mycket jag vill och vad jag vill. Bryr mig inte om vad jag stoppar i mig. Sötsug till förbannelse har jag, är ett riktigt godis- och kakmonster.
Sen är jag fruktansvärt lat och skulle så gärna vilja ligga i sängen en hel dag och bara äta massa onyttigheter. Jag är smal, behöver inte träna för att gå ner i vikt eller gå på massa dieter. MEN jag är inte vältränad heller. Min kondition är nere på botten och jag är inte stark. Jag behöver egentligen träna för att få igång min kondition och få lite muskler. Min mage behöver verkligen lite träning den också.
Problemet där är att jag inte har någon som helst motivation till att gå till gymet, jag är för lat.
Det är ju bara jag som drabbas i slutändan.

Den dagen då jag väger mer än vad jag vill, den dagen ska jag börja tänka på vad jag stoppar i mig och börja rör på mig mer. Vill ju inte se ut som en stoppad korv.
Jag trivs med mina 50 kg.
Självklart vill man vara snygg för sin pojkvän, men är man inte snyggast när man trivs med sig själv?
Varför träna för en annan persons skull?

Träning är en bra sak, träning är bra för både kropp och själ. Jag önskar så innerligt att jag hade den viljan som andra har för att ta sig till gymet och träna. Men det är ju så tråkigt att stå där på ett gym och svettas!
Får nog ta mig i kragen trots allt och gå till gymet. För min egen skull.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tycker att du e fin som du e hjärtat. Men du e faktiskt en smal tjockis :D Älskar dig mer än allt annat. Pöss

2009-10-18 @ 16:14:19
URL: http://aturdido.blogg.se/
Postat av: mlii

hejhej, fin blogg!:)

skulle du kunna va så snäll och rösta på mig i veckans blogg? :) jag är nr: 3

http://josefinkjelllberg.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-2.html?_tmp=2d36e7af13ea1d935babb9496fabe0c3ff300d31

2009-10-21 @ 15:30:23
URL: http://emeliieeh.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; En vän till mig som fått hjärntumör..

2009-10-21 @ 17:13:10
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0