Carolina Gynning-Hon är Queen of fucking everything

Igår köpte jag min efterlängtade bok Ego Woman.. Carolina Gynnings fortsättning på Ego Girl.
Nu ska jag ta mig några timmar och bara läsa denna bok, så fort jag hinner. Läser nästan aldrig numera, har nästan ingen tid. Jag måste ta mig tid!

Carolina är en sån härlig person (det jag sett på tv och läst om) hennes personlighet är inte som andra och hon är UNIK! Hon är en tjej i klass. Hon är en person jag vill följa och hennes bok Ego girl borde alla läsa.
Så en kopp te, tyst och lugnt i rummet och hennes nya bok. Nu ska jag läsa.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ann-Sofie håller med Lena!

Måste ha, måste ha!!!!

2009-10-16 @ 22:34:36
URL: http://www.nattstad.se/soffi_nr1







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0