Guldet blev till silver

Tvåa i allsvenskan, tvåa i svenska cupen. Två helger i rad där det har varit lite neråt och sorg. Sorg för änglar. Nästa år hoppas vi att de spelar lika bra i både allsvenskan och svenska cupen, fast ännu bättre.
Nu är det Frölunda som gäller. Hoppas på ett guld där! Vi vill ju se ett guld i Göteborg.
Nog om sport.

Imorgon ska vi kolla på lägenheten, inte många vet om detta, bara ett fåtal. Hoppas på att den är lika fin i verkligheten som på bilderna. Håller tummarna så de blir blåa.
Vill så gärna ha något större, något som är mitt och hans. Har så mycket idéer om vad jag vill ha. Vet att jag (vi) ska få ett så fint vitrinskåp när vi bara får ett större place. Vi har ju ingen plats just nu. Sen så saknar jag min säng, min stora underbara säng och alla mina kuddar. Mitt stora täcke vill jag bara krypa in i.

Om circus en vecka fyller min lilla prins 1 år! Han börjar bli så stor nu. En 10(+-0)kilos klump som så gärna vill bli buren och även stå och studsa i knät på en. Orkar snart inte bära den lilla tjockisen.
Nästa söndag blir det 1 års kalas för familj och släktingar. På hans stora dag är det kalas för hans kompisar. Då ska jag dit, massa bebisar och leka med.

Nu ska jag slänga mig i bingen och läsa lite.
Natti.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0