Ser ut som en pudel och känner mig inte 100%

Helgen va underbar!
Myste med hjärtat i fredags och somna gott i soffan båda två.. I lördags var Käckan här och hälsa på.
Karaokebar i Gbg med ett gäng härliga människor och pizza... Jag och Käckan rocka loss med att sjunga 'Ont det gör ont' och 'Vem vet'. Vi hade otroligt trevligt och min älsk sjöng han med. :)

Söndagen va inte alls lika underbar som lördagen, va rätt lagom bakis och seg hela dagen.
Igår var jag i Floby och permanenta mig, känner mig som en pudel. Alla säger att det är fint men jag har inte riktigt vant mig än vid att det är lockigt. Vill inte riktigt visa mig än för massa folk, men har inte direkt något val idag då jag ska jobba. Jag får helt enkelt stå ut med att känna mig som en pudel och se ut som Rambo (svärmors hund).
Vi skratta rätt gott åt mig igår när vi sa att jag ser ut som Rambo.

Ikväll ska jag jobba och det är sååå skönt att det bara är en kvällstur.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Jaaaa det ska bli heeeelt underbart den dagen som bebisen är ute! :) Tack själv! Du blev jätte fin i håret vännen!! Puss

2009-05-26 @ 14:52:35
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0