Lycka är att Älska dig


I fredags vart vi i Lerum på kvällen, lerums dagarna... Var inte så vidare värst kul. Sällskapet var betydligt trevligare än stället vi var på. Glas överalllt och medelålders män/kvinnor som var dyngraka och spillde överallt.
En kille fick smaka på batongen av en vakt och åkte ut med huvudet före, blev ett himla liv. Bord och stolar flög lite varstans.

Lördagen var man lagom bakis. Åkte en sväng till Allum och blomsterlandet.. Köpte vindruvsplantor till svägerskan åt brodern min. Han ville överraska henne men hon fick dock veta detta innan jag leverera blommorna. Tjäna i vilket fall som helst 100 kr på detta :)
Pinsamt värre var det när mitt kort inte funka inne på blomsterlandet, älsklingen fick vara min räddare i nöden och betala. Som han alltid säger- 'Vad skulle du göra utan mig?'... alltid samma svar- 'Gå under'.....
På Allum hitta jag två fina klänningar som självklart min otroligt snälla pojkvän betalade. Du är underbar, det vet du.
Vi blev bjuda hem till D's mamma för lite grillat och trevligt sällskap. Otroligt gott och perfekt bakismat.
Emanuel kika bort senare på kvällen och kolla på två filmer med oss.

Idag har vi varit på Ikea och shoppat. Nu är det jätte fint i lägenhet och det doftar sommar här inne. Nya doftljus och en ny hylla i hallen blev det +lite annat småttogott.
Nu ska vi kolla på Wallander och mysa.

Ha en bra söndagskväll allihopa...



Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0