John Mayer-Stop this train

Sitter vid datorn och lyssnar på spotify och John Mayer's låt Stop this train. Den är fin.
D är på gymet, sen ska vi dra in till stan och gå på bio. Wolverine är filmen vi ska se idag. Sist såg vi 

The Haunting in Connecticut. 
Att se en skräckfilm på bio är inte kul, man hoppar till och börjar sedan asgarva för att man blev så rädd. Ja visst är det ganska kul, det är kul att se andra hoppa till, höra när andra skriker till och sedan förstå att de andra tänker samma sak. 
Daniel hoppa till ett antal gånger. Enbart för att jag höll hårt i hans arm och skrämde honom när jag blev rädd. Jag är fruktansvärt lättskrämd men älskar skräckfilmer. Får en adrenalin kick av det, sen kan jag dock inte sova själv eller med lampan släckt. Är lite av en mes.  


Gårdagen spenderades av illamående (Nej, inte gravid) . Efter att ha ätit kebab mådde jag illa hela dagen och kvällen. Nisse hade fest men jag fick hoppa över den. Hade inte haft kul ändå. Gick och la mig strax efter tio och vakna när Daniel ringde och han va på väg hem och ville ha sällskap.
Han hade lite dåligt samvete för att han gick på fest utan mig, tyckte jag inte han skulle ha. Hur kul hade han haft det här hemma när jag mådde dåligt? Nä, varför skulle han ha tråkigt för.. Då hade jag haft dåligt samvete istället.
 
Inte nog med att jag redan mådde illa, blev lite mer illamående och svimfärdig när jag fick plåstra om en kompis som klämt sig i balkongdörren. Blev skakis och fick gå ut några gånger innan jag var klar. Blod på hela byxorna och han va helt kritvit i ansiktet. Bra då att jag har lite svårt med mycket blod. Va gör man inte när folk ringer och ber mig komma...

Nä om man ska göra iordning sig innan darling kommer hem så han slipper vänta för länge på mig.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0