Jävla idioter!

Vakna strax efter tre i natt av att larmet på min älsklings bil gick... Ut springande i kalsonger till bilen och jagar i väg två killar som har stulit en fälg på hans bil! Helt nya fälgar och två andra blev förstörda. Så jävla tråkigt och man blir gött förbannad när folk förstör!
Han går upp igen, byter om och ringer Markus.. Nu va det jakt som gällde.
Ringer polisen och gör en anmälan medans D och M springer efter ena killen, men tappar bort honom vid stationen..
Vid flera tillfällen på kvällen va det några som såg dessa killar, att de vågar komma tillbaka är ju helt ofattbart!
En granne jaga iväg dom och såg att de försvann vid Ladan.
Men, tre timmar senare är de tillbaka och lyckas få med sig en fälg.

I över en timma leta vi efter fälgen och killarna... Blev inte mycket sömn i natt för min älskling. Nu är han på jobbet och försöker jobba, går väl så där med det.
Va väldigt nervös under tiden de va och leta, va fan skulle hände om de fick tag på idioterna?
Hädanefter sover vi med larmdosan vid sängen...
Jag tänkte ta med mig ett skohorn när jag va o leta, men va fan skulle jag göra med det? Herregud.. Idioter finns det överallt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

mycket tragiskt hela historien, inte kul att folk inte kan låta bli att ta andras. Hoppas poliserna får tag i nötterna. Men Lena, skohorn? ;) puss.

2009-05-09 @ 15:41:52







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0