Underbara måndag

Sitter nu hos Daniel i Floda. Han är inne i duschen nu så jag passar på att skriva några rader.
Idag har vi varit på ikea och köpt lite ljus, ätit lunch och shoppat lite på allum. Imorgon blir det fika med John inne i stan och även ett litet besök hos min bror. Helt underbart att vara med Daniel nu i några dagar. Har haft en heldag och kunnat sova ut med varandra.
 
Nu är allt med möhippa och bröllopsplaneringar över, kan äntligen ta det lugnt. Bröllopet i lördags var jätte fint! Tråkigt att jag inte tog några bilder bara. Tur är att massa andra tog bilder som jag kan få.

Nu var Daniel klar.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fint ska de va!

High five på dig gumman.

Pöss

2009-03-03 @ 16:12:14







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0