Kaffedoften sprider sig över hela lägenheten

Idag är det tisdag, sista Mars. Hur många gånger kommer jag inte bli lurad imorgon tro? 1 April, ja..

Vädret är väl så där, det snöar inte och det regnar inte, men solen är inte framme och gör det genast kallt. Sitter här med min kopp kaffe i min ensamhet hemma hos D. Låg kvar i sängen i nästan 1 timma och stirra bara upp i taket, skallebank är aldrig kul att ha. Nu är den borta som tur är.

Målade om i min lägenhet i fredags jag, Daniel och Alex, men blev enbart mitt snetak o dörrlisten som blev målade. Färgen räckte inte så jag och D målade klart i söndags. Blev otroligt fint! Snetaket är i mörkgrå och de andra väggarna är vita.

På fredag ska jag köpa bil :)

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0