Jag är ganska negativ

Jag vill resa bort, ofta.
Jag vill
bara försvinna, ibland.
Jag vill ha det där lilla extra.
Jag vill vara med honom, mycket.

Det finns mycket Jag vill

När jag sitter här och läser igenom alla mina inlägg har jag sett att nästan alla är negativa, eller iallafall en liten del i inlägget är negativt. Jisses vilken negativ människa jag måste vara. Det är tvärtom, jag är faktiskt en ganska positiv människa. Jag vill Leva livet, ha roligt och bara njuta av att det finns människor som bryr sig om och som jag bryr mig om.
Planera är något jag måste göra för att mitt liv ska få sig ett bra snurr på sitt hjul. Jag lever efter min kalender, står det inget på en dag då gör jag inget den dagen heller. Kalendern är en sak jag måste ha min väska, kan inte gå någonstans utan den. Oavsett om man är en person som måste ha allt planerat eller inte så kan man ju vara positiv till livet.

Jag trivs med mig nu (ibland), jag trivs med andra och jag trivs otroligt mycket ihop med Daniel. Daniel är min störda och underbara Daniel, han är min. High five hjärtat ;)

Nu är kakorna slut och tvätten är väl snart klar. Fortfarande lite hungrig, måste handla.
Inlägget blev väl säkert helt osammanhängande. Men fuck off.

Kommentarer
Postat av: emma

Såååå roligt att du skaffat kille! Grattis! Du är värd det bästa. puuuuuuuuuuuuuuuuss

2009-03-05 @ 11:04:09
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Martina

Åhh va mysigt! Floda alltså.. Han kanske känner Algelid då? mitt ex.. fråga honom det. ;)

2009-03-06 @ 00:10:35
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0