Imorgon är det våffeldagen

sitter nu här i lägenheten och lyssnar på Jumper. Går igenom posten jag hade hos J & J, två st fakturor varav en skulle vart betald i feb. Känns ju skönt att de säger till när jag fått post dit, några var även öppna. Inget att gråta över ändå.

Kl nio börjar jag jobba, skönt att man haft eftermiddagen ledig. Åkte till Floda igår, satt o prata med Daniels mamma medans han och Peter fixa med bilarna. Min bil (mammas) va bromsarna helt tras. Så bilen fick stå tills att Daniel hade köpt nya bromsklossar och lagat den (tack hjärtat).  Som tur va fick jag låna hans mammas bil så jag kunde åka till Borås och tillbaka till Floda på förmiddagen. Guld värd.

Blev mys med älsklingen igår i soffan till en (dålig) film, tur att sällskapet va roligare. Helt underbart att ha någon o mysa med och att det just är han.

Förkyld har man blivit också, skyller allt på Jessica och Daniel. Måste ju skylla på någon och de har jag umgåtts mest med. Sjuk har jag inte tid med nu så det får ligga på hyllan tillsvidare.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0