Jag har ett problem, jag vet själv om det...

Under loppet av 1 vecka har jag shoppat alldeles för mycket!

Gick igenom alla kläder och skor jag köpt den här veckan..
Det blev:
- 2 st kjolar
- 1 st
shorts
- 2 st
tunikor
- 1 st
linne
- 1 st
långarmad topp
- 1 st
cardigan
- 2 st
halsband
- 2 st
armband
- 1 st
örhängen
- 3 par
skor

Har blivit lite väl mycket shopping för min del.. shit. Men det är så svårt att låta bli när man är och kollar!
Finns så mycket fint och man vet att man har lite pengar på kontot. Det är som en drog.
Nä, nu ska jag inte (jag kan inte) shoppa mer nu..
Klippa kortet kanske? FAAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: Martina

oj.. Lena! hihi shoppoholic

2009-06-13 @ 23:49:18
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0