Är det över nu?

VM, över? Dålig match igår och varför satte dom inte Kim på bänken för? Gött sur blev man....

Sitter vid datorn, kom hem för ca 1 timma sen.. Har duschat, gjort mig iordning och pratar med Alex på fb. Väntar på att Josefin ska ringa.
Daniel ligger inne i sovrummet, är nog lite bakis idag. Har en sån lust att gå in och hoppa på honom, dra bort täcket och ha kuddkrig med honom. Men nä, så elak är jag inte.
Ligger en biobiljett på databordet och ett par 3D glasögon. Terminator - Salvation, den blev det för honom igår. Trodde att jag och Daniel skulle se den, men icke.. Får gå och se den med någon annan istället. Någon som är på?

När jag precis kör ut från Borås och är vid Ekås springer det ut en Fasan mitt på vägen och kikar runt. Bromsar in för jag vill ju inte köra på den. Pest djuret stannar precis vid mitt linjen och kollar på mig (eller bilen).. jag smyger sakta förbi och den backar lite. Sen springer den över vägen.
Käckan fick vara med på denna upplevelsen via telefon.. :)

Nä, om man kanske skulle dra hem till bror min och kolla på deras nya altan och dricka kaffe.
Solen skiner idag :) underbart!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det hade vi, men nu får vi se fram emot helgen som kommer i stället! :) hur var gårkvällen?

2009-06-08 @ 13:46:51
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha.. du är snäll du! Jag hade lätt kört både kuddkrig, hög musik och annat... en gång när min man var bakis drog jag upp honom efter tre timmar för att städa toaletten...;.)) Enda gången han har städat hela badrummet utan att förstå att han gjorde det.



Och efter det så var han bara berusad en gång till:.)) Så numera är det bara jag som städar badrummet;.))

2009-06-08 @ 23:57:33
URL: http://mammamelissa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0