You don´t wanna be me

Hm. Vart har denna veckan tagit vägen? Det går fort nu, nästan för fort ibland. Hinner inte ens tänka på vad det är för dag innan nästa dag är här.
Just till den 1 februari får det gå fort, men inte den veckan bara. Den veckan ska gå sakta, då är det min och Alexandras vecka. Den veckan vi har semester och ska njuta till 100.

Ja, igår var jag hos bror och hälsa på. Leo har blivit så stor, inte alls lika liten längre.. Igår vart han tråkig och sov under hela tiden jag var där. När jag gick ut och prata med Daniel då var han vaken en liten stund.
Men han är så söt när han sover, försökte väcka honom (vet att man inte ska väcka bebisar) men föräldrarna sa att jag fick försöka. Han sov som en stock! Vakna till lite när jag lyfte upp honom, men somna direkt.

Nu sitter jag här, funderar på vad som behövs till lägenheten och ska snart göra mig iordning inför jobbet och äta lite kinamat. Resterna från igår med andra ord.

Nu kommer mamma, bror och Marianne.
Puss så länge.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0