Vindruvor och brieost, bara vinet som fattas

I en liten soffa, i en liten lägenhet sitter en liten flicka. Lyssnar på musik, äter vindruvor och brieost som finns kvar efter helgen och läser en uppsats som Josefin har skrivit.
Idag har jag varit på kurs, förflyttningsteknik. Va nästan 30 min tidig eftersom jag iinte va helt 100 på vart vi skulle vara. En jobbarkompis mötte mig utanför så vi gick in tillsammans. Behövde inte känna mig ensam idag, kändes bra.
Käka lunch på en ganska ny restaurang och det va riktigt god mat där, så vi kanske går dit imorgon igen. Nu är jag redigt trött i alla fall. Usch, fick lite huvudvärk som jag hoppas går över snart.

Idag har jag shoppat lite. Diskställ och en toaborste [haha]. Vill ha min hylla jag ska få av mormor nu också så jag kan få ordning i köket.

Här är lite bilder på lägenheten. [ej köket då jag ej diskat eller har ordning där]
Har inte fått ordning helt överallt, det kommer.
Sovrummet         


Kommentarer
Postat av: Petra

Sikken mysig lägenhet stumpan.

Jätte fin var den,hur stor?

puss och kram

2009-01-13 @ 19:11:27
URL: http://angeleye.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Va mysigt det ser ut att va! Det är en etta va ? Hur stor ?



Ser ut som du har likadan dator som mig, plus ditt bord med barstolar. :)

2009-01-13 @ 21:22:49
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, den va liten men den ser jättefin ut :)

Har du fått tag i en soffa eller ?



Jag bor i en etta på 41, så din och min lgh är nästan lika ehm.. små..:)

2009-01-14 @ 18:55:29
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0