Tjejen alla älskar att hata

Oj, lördagen vart lite väl mycket alkohol för min del. Kommer inte ihåg hur många shots det blev på efterfesten men många blev det. Alex väckte mig vid 10 tiden, visste då inte vart jag var! Efter en liten stunds tänkande slog jag mig själv i huvudet och visste ju visst vart jag var. Jaja, korkad är man ibland.
Lördagens bravader vart i alla fall rolig, va längesen jag och Alex var ute och ägde på dansgolvet.
Nu blir det dock nyktert till teneriffa resan. Då ska vi släppa loss.

Gårdagen vart jag jätte trött, va fortfarande lite alkoholiserad när jag vaknade på morgonen, reaktionsförmågan var inte på topp och blev lite mobbad av Johan och Klas för detta.
När Alex åkte till jobbet åkte jag hem till Johan och kolla på skidskytte och spela Guitar Hero. Sen bestämde vi oss för att shoppa ingredienser till pizza och gick sedan hem till Klas och laga mat. Himla god pizza och blev alldeles för mätt. Matkoma. En kall promenad hem så blev jag lite piggare, läste klart min bok och somna sedan gott.

Nu har jag sovit min första natt i lägenheten. Älskar min fina lilla lägenhet. Här kommer jag att trivas. Det är så mycket jag måste köpa bara, men det kommer snart. Idag ska Klas komma och hjälpa mig med barbordet, hyllan och tavlan. Finns säkert mer som han kan hjälpa mig med.

Idag har jag varit rökfri (bortsett från fem cigg) sen nyårsaftons natt. Snart 2 veckor utan cigg, sparar pengar och blir så mycket bättre :)
Ska väl snart börja träna också. Jag och Ida ska börja, kanske denna veckan.

Nu ska jag fortsätta i mitt plockande och fixande. Bilder kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte rökt på SÅ länge? Fan så stolt jag blir över dig! så jäkla starkt av dig. Du sparar inte bara pengar, du blir dessutom ännu vackrare :-) puss

2009-01-12 @ 21:37:31
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0