oh my, isn't she great or what

Oh boy, you make me feel like....
Jag vill packa, jag vill flytta, jag vill ha en soffa. Jag vill och jag vill men kan inte alltid få min vilja igenom.
Packa kan jag inte så jätte mycket nu, har ju inga lådor. Flytta går inte så bra utan bil och släp eller saker i lådor. Soffa är inte gratis och hittar ingen billig som är hyfsat fin och som passar i lägenheten. Lägenheten är ju trots allt inte gigantisk. Nä, får allt ta min systers fula rosa två-sits tillsvidare. Nog om det nu.

Dagen har varit jätte bra!
Vaknade upp hemma hos mamma och det fanns varmvatten [yeees] tog mig en skön varm dusch och sedan en kopp kaffe.
Hittade mina skivor som varit borta för mig. Slängde på Jumper, sjöng och dansa för mamma. Mamma gilla musiken och blev lite chockad att det va svensk musik jag lyssna på.
Efter att ha terroriserar mamma ett tag kom mina bröder och blev terroriserade de också. Va underbart det är att vara hemma hos familjen ibland.
Syster kom och då tvingade jag bröderna att bära in mina saker i Annas bil eftersom jag är så liten och inte orkar så mycket. Sen drog vi till stan, hälsa på min bror och sedan åkte vi till min nya lägenhet och hämta nycklarna, skrev på kontraktet och fick fakturan.

Bror min blev jätte glad när vi kom, jag va överlycklig. Vi satt väl och prata i 1 timma om nästan allt. Va så himla kul att se honom igen, va ju ca 4 månader sedan vi sist sågs.

shitponfritt va jag är trötter nu.. ögonen går i kors och börjar jobba imorgon kl 7. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul det låter med besök hos brorsan! Grattis till nya lägenheten. Det hade jag helt missat! Vart ligger den? 1:a eller 2:a hand? Saknar dej!



PUSSSSSSSSSSS

2009-01-09 @ 07:31:29
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0