O happy day!

Yes Yes Yes
när jag precis hade kommit hem från jobbet ringde min mobil. Svarar och där i den andra änden av telefonen är det en trevlig kille som presenterar sig och frågar om jag fortfarande söker en lägenhet. Yes i do! 
Han börjar berätta om en lägenhet han hade ledig som ligger i ett bra område här i stan. En mysig liten tvåa på tredje våning. Intresserad? Självklart!
Så idag gott folk, ska jag kolla på denna lägenheten klockan 14.00. Lägenheten var även tom så kan flytta in när som :)
Min linje är på väg uppåt igen. Hoppas jag inte blir besviken.

27 dagar kvar tills jag och Alex åker! Tiden går så fort nu.
Tyvärr är det bara 2 dagar kvar tills Josefin åker hem :(
Imorgon ska jag umgås med henne och gråta en liten skvätt i hennes armar.

Va kul att jag kika in o skrev några rader. Skriver mer senare och berättar om lägenheten.
Tjiing tjiing


Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0