Nybakade scones med en kopp te

Igår klaga jag mycket, klaga nästan på allt. De sa på radion att gårdagen var årets mest deppigaste dag. Det va i vilket fall som helst ingen höjdar dag.
Fick i alla fall gjort ganska mycket, tvätta alla lakan och handdukar, rensa i badrummet bland alla produkter jag har och blev bjuden på sushi :)
Bror kom vid fyra tiden igår eftermiddag med lite sushi till lillasyster. Underbart gott och det va skönt med lite sällskap. Han kolla på min dator, kolla vad som är fel på den eftersom ljudet är borta. Han hitta inget fel och visste inte vad det kan vara. Jonas jävel som förstört ljudet.

Idag gjorde jag scones, så underbart gott!
De blev jätte goda och blev hur mätt som helst, fick i mig ett antal. Radion är på, jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för jobbet. Idag blir det en promenad till jobbet, tar bussen hem ikväll. Inte jätte bra väder men med paraply så går det an. Fick mina efterlängtade stövlar igår! Har bara väntat på dom sedan september.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta en varm dusch.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; TACK!!!!! :) Hur är det med dig? Har du inte sett lyan när den varit klar?

2009-01-20 @ 11:41:08
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh nu blev jag hungrig. Sushi, mums mums.

2009-01-20 @ 22:08:36
Postat av: N&T

god natt! (:

2009-01-20 @ 23:16:51
URL: http://wierdooos.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0