Nu lyfter vi snart

Mindre än 48 timmar kvar, helt underbart! Känns som att det bara va några dagar sen vi beställde resan och berätta för alla att om lite mindre än 2 månader så drar vi, då drar vi till Teneriffa. Har precis packat klart (tror jag), har alltid sån beslutsångest om vad jag ska ta med och inte ta med. Blir alltid för mycket. Men men... får väl i värsta fall köpa en större väska där nere. 
Sitter nu och väntar på Alex. Äta ballerina kex och prata lite om resan. ÅÅ va jag längtar! 

Denna veckan har gått riktigt fort, imorgon är det min kusins möhippa. Shit, om två veckor gifter hon sig! O My God!
Ska bli kul, träffa kusinerna och hennes vänner.

Nu ska jag äta.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0