Nu är jag riktigt glad

Åkte och kolla på denna lägenheten. OJ! Vilken mysig och charmig lägenhet! Köket va lite litet men det funkar bra till mig. Ligger jätte bra, lugnt och fint område. Blev förälskad! Jag hitta lägenheten jag vill ha, den som ska bli min! Kosta vad den kosta vill, jag ska ha den. Blir mindre spring i affärer och betydligt mycket mindre inköp av skor!
Hyresvärden va jätte trevlig och visa mig runt, två gånger visa han lägenheten [haha].
Jag får börja flytta in i helgen om jag vill, han skulle bara göra de där vanliga rutinerna som hyresvärdar gör. Kolla så jag inte har någon prick hos kf. Det har jag inte så nu är jag överlycklig!

From 15 januari vill han att jag ska ta lägenheten, så det blir halva januari hyran. Men ååå va jag vill ha den.
Nyrenoverat badrum, sovrummet hyfsat nyrenoverat också. Vardagsrummet och köket va lite äldre, det är det som gör att den är så charmig.
Nu kommer pappa också. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, låter ju jätteschysst! Jag letar med lgh, eller litegrann.. vet inte om jag ska bo kvar, det beror lite på. Har en etta iofs, en tvåa hade vart nåt, men min lgh ligger så bra och är mysig och jag trivs, samt låg hyra. Dessutom äger jag den!



Vart är den nånstans ?

2009-01-05 @ 16:44:09
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe, jaa det gör hon men hon åker ju inte för alltid :)



Nja, det är nog lättare att säga, egentligen vill jag ha en tvåa, som sagt sen så behövs det renoveras lite och blir det inte så flyttar jag nog.



Ja, men det låter ju toppen :)

2009-01-05 @ 21:05:26
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0