Min sammanfattning

Shit va negativt mitt förra inlägg blev... Usch för mig ibland.

Tänker tillbaka väldigt mycket på år 2008 [inte enbart 2008]

Saker jag gjort år 2008

*Dumpade mitt ex
*Började på ett nytt jobb i en ny stad
*Flyttade till en ny Stad [själv]
*Va uppe i Umeå på brännbolls yran och hälsa på Josefin
*Kolla på Lars Winnerbäck i Varberg
*Åkte till London [själv]
*Lärde känna en helt tokig och underbar tjej

Hmm,.. det får räcka nu. Mer kanske kommer vid ett senare tillfälle. Vem vet?

Saker jag ska göra och vill göra 2009

*Flytta [redan gjort]
*Åka till Teneriffa med Alex
*Vara brudtärna på min systers bröllop
*Bli gudmor åt min brorson
*Åka till Sälen

*Åka till Australien och hälsa på David
*Gå på en Möhippa
*Planera en Möhippa

*Åka till Spanien
*Sluta röka
*Gå på en konsert
*Lära mig sy

Ännu mer finns det...

Kommentarer
Postat av: Martina

Låter som att du har planer iaf :)Även om man har det så brukar det hända saker ändå och inte alls alltid det man tänkt sig ?

2009-01-18 @ 20:57:50
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0