Jisses va jag älskar Hockey

Ja, speciellt när det är vinst för laget man håller på. 5-3 till Sverige i Junior VM.
Lovely!
En sak jag har tänkt på här nu efter matchen... finns det någon snygg hockey spelare? (ja, förutom bröderna Lundqvist. Henke är min dröm prins, fast det hör inte hit just nu.)
Tandlösa, snea näsor och lite, ja nästan snea i hela ansiktet. Så är det någon som vet en snygg hockey spelare så länka gärna en bild så man kan se.

Domarna idag var inte alls bra. Dömde enbart för Slovakien. Två straffar skulle Sverige ha haft, men icke, enbart 2 min. Sen fick Sverige en utvisningen för hög klubba när det va en Slovak som hade hög klubba!! DomarJ*vel! En till sak jag blev förbannad på var att de dömde bort ett mål för Sverige, det va helt klart ett godkänt mål. Åhhh.

Finalen ska ses på måndag natt.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan inte komma på en enda faktiskt, fast jag vet ju typ inga spelare förutom "sudden" och "foppa" och ingen av dom är väl så snygga :P



Jorå, det knallar och går. Uppe sent som vanligt och tråkar.. ingen lust att sova.

2009-01-04 @ 00:29:28
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0