En helt fantastisk helg

En som ligger bredvid, håller om en som om han skydda en.
Drar fingrarna genom håret, kliar en på ryggen. Ger en mjuk puss på axeln.
Ger en mjuk smekning över armen och nacken.
En klapp på kinden, en hand på magen.
Bara det där mysiga som bara en kille kan göra.
Det är det där jag vill ha, det där jag vill uppleva.

Haft en jätte bra helg. Umgåtts med Mickis, Gustav och Daniel, lilla gubben :)
Va i Floda igår, hälsa på bror min en snabbis, åkte till Mickis o Daniels mor och sen körde Daniel hem mig..
Blev ganska sent så han sov över.
Prata hela natten.
Daniel är en helt underbar kille.

Tvättdag idag, så tråkigt.. men kör sista maskinen nu.
Ledig tills på torsdag, inte långt kvar tills vi åker.

Kommentarer
Postat av: Martina

Gått och blivit kär ? :P



Ja, jag vet inte hur det blir imorrn för alla verkar jobba... kan ta det en annan dag, kanske nästa vecka eller så.

2009-01-26 @ 20:10:23
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det underbart i Teneriffa vännen. Glöm inte å ta en paraplyis åt mig.. ;)

2009-01-27 @ 20:35:21
Postat av: Anonym

grym blogg du har tjejen!! :) Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-01-27 @ 20:39:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0