En främmande person som lägger satsen på magen

Den förfärliga sanningen som jag fått höra

En kompis kompis bestämmer sig för att cykla till stranden en varm sommardag. Hon åker själv och lägger sig lite vid sidan av då hon inte vill ligga mitt i smeten.
Hon ligger där vid några buskar och solar, hon hör ett prasslande från buskarna och tittar upp mot dessa. Hon ser en kille som står där inne bland buskarna. Hon bryr sig inte allt för mycket och lägger sig ner igen.
Hon hör ännu en gång hur det prasslar till. Hon kikar upp igen, killen tittar på henne och hon ser att han står där i buskarna och runkar(!) hon stirrar bara på honom medans han kommer emot henne och lägger satsen på hennes mage!
Han springer därifrån och hon ligger kvar där i chocktillstånd och med hans sats på magen!
Detta hände för lite mer än 10 år sen. Så vidrigt!

När min vän börja berätta denna historien så trodde jag hennes kompis såg ett par ha sex eller något sådant. Inte att killen i historien skulle spruta ner henne!
Detta är sant, en hemsk sanning! USCH!
Fasiken, tänk om hon hade fått det i ögat eller nått?! Nä fy fan va vidrigt!
Undrar va fan man skulle göra om det hände en själv.

Hur skulle ni reagera? Någon som varit med om något liknande?


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har varit med om att en utländsk lite gubbe satt och runka på bussen brevid mig. Jag var mkt yngre då och sjukt mkt folk, det var svettigt. När jag kom hem ringde mamma polisen sen han jag sett honom flera ggr och då har jag sagt till både busschaffören och honom. Han försvann ett tag, men för ett par månader sedan såg jag honom igen. Riktigt äckligt.

Fast att få en sats på magen tar nog priset. Jag är inte den som är tyst, hade blivit skitförbannad och ringt polisen. Oacceptabelt.



Ja, jag jobbar 100%. Dagar och kvällar. 2 av 5 helger.

Det är bara bra med mig. Och nästa vecka ska jag skåla i champange av många skäl. Eller ibland behövs det bara. Wanna come ? ;) Du kanske också behöver skåla.:D

2009-01-22 @ 12:15:03
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, alltså. Man kan ibland behöva skänka en skål till Livet. För förändring kanske. Ungefär. Häng på vettja! :)

2009-01-22 @ 12:27:06
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: Martina

På Onsdag eller så tror jag :) hehe... ibland behöver man göra något utöver det vanliga. Enkelt.

2009-01-22 @ 13:01:31
URL: http://marcl.blogg.se/
Postat av: M

Ok, ja du jobbar nätter va ?

2009-01-22 @ 19:36:55
Postat av: emelie

hej! vad kul att höra från dej! mm, ska till london me några vänner & bara ha det gott.. shoppa, dricka vin & ja, njuta! hur är det me dej?



kram!

2009-01-23 @ 00:28:32
URL: http://laady.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0