Början på det nya året... shit

Ligger hemma och är sjuk. Mådde riktigt dåligt i tisdags redan, men det stoppa inte mig från att åka till gbg och bo på hotell på nyårsafton. nej nej, aldrig i livet.

Nyårsafton va riktigt kul. Bada bubbelbad och basta innan vi gjorde iordning oss. Häligt att bara relaxa innan utgång.
Vi gick till bryggeriet strax innan halv tio där vi hade bokat bord i sista sekund. Nyårs supé blev det och himlans gott vart det! Jag och Josefin delade på en flaska vin.
Efter mycket och supergod mat och dryck gick vi vidare till BLVD. Det va inte alls så mycket folk där som jag trodde det skulle vara.
Det tråkiga var att vi stod i kön in på BLVD på tolvslaget! Men vi sa Gott Nytt År till varandra och va fortfarande glada. Vid den här tiden var det bara Josefin, Erik, Markus och jag kvar. Liza och Oliver hade vandrat tillbaka till hotellet. Förlåt mg nu Liza, men ni va faktiskt tråkiga..
Ja, efter två drinkar på BLVD gick vi tillbaka till Bryggeriet och fortsatte våran nyårsnatt där. Sen kom partydödaren som en våg över mig. Jag började må illa, va svimmfärdig och frös. Vid detta tillfället förstod jag att jag va riktigt sjuk och behövde mina kära droger (alvedon, nässpray och halstabletter).
Så vi gick till hotellet, kallt som tusan va det och en taxi gick inte att få tag på denna kväll.

Nyårsdagen mådde jag skit, frös och hade feber. Tog tåget till Herrljunga där min styvmamma hämta mig och jag åkte hem till pappa och la mig i soffan i väntan på min skjuts hem. 38.2  i temp hade jag, halsen va ett rivjärn och det kändes (känns) som att lungorna ska sprängas när jag hostar. Inte för att detta ska räcka, nej då.. jag har fått ögoninflammation nu också! Shit shit shit... Kan inte bli sjuk nu. Men fick sjukanmäla mig idag och imorgon. På söndag ska jag jobba. Kan banne mig inte vara sjuk hela helgen. Fan va mitt öga värker nu.

Alexandra var förbi tidigare med lite Ipren till mig, då jag bara hade 2 alvedon kvar och hon är så snäll, hon är en ängel.


Kommentarer
Postat av: Liza

Om de ändå bara hade vart att man va tråkig. Va inte alls på humör för att festa och vara glad och mådde faktiskt rätt uselt. Hade bara förstört eran kväll och varir ett irritationsmoment. Plus att älskling inte kände för att göra av med mer pengar. F'låt! Puss

2009-01-03 @ 13:57:30







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0