Att bli idiotförklarad, det har hänt ett antal gånger

Ja, det händer väl mig ganska ofta, att jag blir idiotförklarad. Sist jag blev det vart för att jag sa ett ord jag visste var rätt men blev då hånad. Känns faktiskt väldigt mycket. Det är inte alltid som jag har rätt, men eftersom jag är ganska dum/korkad så säger jag ju inte något om jag inte visste det va sant. Vill inte att det ska bli sådana situationer där jag blir idiotförklarad. Men tyvärr blir det ju sådana situationer.
En sak jag sa som jag blev kallad för korkad var att Frölunda skulle spela mot Färjestad på Ullevi. Jag visste att jag hade läst det i någon tidning. nu stod det på nyhetskanalen.


Utomhusmatch på Ullevi 28/12 Frölunda möter Färjestad

Den planerade utomhusmatchen mellan Frölunda och Färjestad kommer enligt uppgift att gå av stapeln 28 december i år.


Publicerad 2 jan 2009 12:55
Uppdaterad Fri Jan 02 14:38:29 CET 2009
http://nyhetskanalen.se/1.790609/2009/01/02/utomhusmatch_pa_ullevi_28_12


Så vem var det som hade rätt och vem hade fel?

Å nu är jag bara så där negativ igen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, visst är det komiskt :)



Jag känner igen det där, det finns alltid sådana människor som inte "tror" på att jag kan ha rätt, till & med när det gäller att klara av saker, men man ska inte lyssna på sånt, bara sträcka på sig och säga vad fan man vill, sen får väl andra välja själv om dom vill ta till sig det eller inte.



Hoppas det är ok med dig annars!

2009-01-03 @ 21:18:52
URL: http://marcl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0