Hej mitt vinterland

Det va nästan snöstorm när jag åkte från jobbet strax innan tio imorses, Jag och Alex börja sjunga på 'hej mitt vinterland' och när hon sedan bytte radiokanal så spelade dom den låten på mix megapol. Jisses, det är ju en jullåt!!
Nu har det [tackolov] slutat snöa. Är fruktansvärt jobbigt att gå till bussen när det snöar för mycket.
Om 1 timma ska jag tillbaka till jobbet för att jobba kvällen. Slutar kl nio ikväll så det är skönt. Lite ledigt fick jag idag ändå. Iaf 3½ timma :)
Sista turen nu, sen är jag ledig tills på onsdag nästa vecka. Sååå underbart.

På lördag är det min systers bröllop, är inte nervös nu men kommer väl att bli det imorgon eller på lördag. Man vet aldrig, kanske t om svimmar när vi står där framme vid altaret. Shit. Inte tänka så nu.

Söndag åker jag hem till Daniel och stannar där i några dagar, skönt att bara komma bort ett tag. Vara med en person man tycker om och som man har fruktansvärt roligt ihop med.
Tisdagen ska jag in till stan och fika med John, får ju passa på när man väl är Floda. Hälsa på min brorson hinner jag med också.
Snart har jag semster igen, en vecka.. Åka till Sälen och bryta lite ben och sitta på afterskin och dricka lite gott. Härligt värre.

Angående mitt förra inlägg.. Jag skrev att jag inte ville prata om något och då får ni faktiskt respektera det! Jag har igen ork eller lust att gå in på massa detaljer.

Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Martina

Någon du tycker om då, men inte är tillsammans med :)



Jodå, med mig är det great :)

2009-02-26 @ 12:09:55
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen inte att jag har skrivit något som blivit för mycket för dig. För det var verkligen inte meningen!

Oh ska ni åka till Sälen, vart i sälen? De låter underbart. Vi var där för några veckor sedan och jag saknar de enormt!!! :)

Men med mig är de bra. Legat sjuk några dagar nu men de hör ju till i dessa tider :)

Kram!

2009-02-26 @ 12:12:15
URL: http://theidis.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt om jag frågade..

2009-02-26 @ 15:05:47
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0