Allt är sig likt men ändå annorlunda

Gårdagen sitter fast printat i huvudet på mig, kan inte få det att försvinna. Vill inte att det ska försvinna. En underbar stund. Har inte kunnat tänka klart, har suttit i  min egna lilla värld nästan hela dagen. Att en människa kan få en att må så bra är nästan helt ofattbart för mig. Det finns goda männsikor där ute, de som bryr sig och lyssnar.

Träffade min underbara Mickis i onsdags och sov över på hennes obekväma soffa. Kolla på film och hade allmänt trevligt. Det är kul att komma till Ljung, till Mickis. Hatar annars herrljunga kommun. Trivs som fisken i vattnet hos henne.
Jag, Mickis, Lina och Neuza åkte pulka efter bilen (eller inte jag, de gjorde) va riktigt kul, men ett självmordsuppdrag. Efter 2 timmar va vi alla jätte frusna (mest jag) och åkte hem.
Hyrde en film på shell och åkte hem till Mickis och värmde mig med en filt och en varm Daniel i soffan [haha]
Marika och Lisa kom förbi senare och stanna ett bra tag. Trevlgit trevligt va det.

Nu sitter jag här hos mor min i mörkret och kikar runt lite och blir galen på katterna.
Imorgon är det min kusins bröllop. Ska vara i Lerum 14.30 och stannar sedan i Floda efteråt.
På söndag blir det mys med lillkillen. Ledig tills på tisdag kl 13. Gött e det!

Ja fint ska det va!




Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0