White snow

Ligger lite snö på marken, kallt som fan ute men det är fint. Snöar tillofrån, om det ändå kunde komma lite mer snö. Vill att det ska bli lite ljusare ute. Några plusgrader, snö och solsken är otroligt fint! Så vill jag ha. Hoppas på en vit jul. Julen ska inte direkt firas, jobbar julaftonskväll, juldagen, annandagjul och söndagen efter jul. Hinner med lite julmat på julafton och kan umgås med Daniel på morgonen och kvällen.
Inga julklappar, det har vi bestämt. Jo, vi ska köpa något litet till hans mamma och styvfar. Och till lilla prinsen Leo.

In Flames spelade på hemmaplan i lördags, det va riktigt bra! Lite segt att det va fyra förband och de höll på i nästan 4 timmar. Ville ju se In Flames! Träsmak i röven va bara en sak.
Killswitch och Dead by april va grymt bra! De andra två banden va väl inte såå jätte bra.
Blev lite bilder och filmade lite. Bilderna blev inte jätte bra, min kamera är fucked up! Men kul hade vi.
Daniel fick världens skallebank och vi såg inte hela konserten. Lite synd, men det är ju inte jätte kul att sitta på en konsert med världens skallebank. Jag har redan sett In Flames tidigare och det kommer fler tillfällen då man kan se dom.

Nu ska jag snart åka till jobbet. Imorgon är jag ledig och ska på julbord med jobbet, på jobbet. Ser jag framemot.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0