The big game tonight, Frölunda vs Färjestad!

Snart, om sisådär 30 min sitter jag under filten i soffan och kollar på matchen mellan Frölunda och Färjestad. Hoppas på vinst för laget från Götet. Ensam hemma. Daniel hatar hockey.

Har idag fått packa en låda, EN. Ingen mer, Daniel vägrar ju att ta upp de andra lådorna från bilen. Jag hatar att stressa med att packa ner i flyttlådorna, blir ingen ordning alls då och vill helst av allt göra det själv. Gör jag det själv blir det så som jag vill ha det och då känns det bra. Det kommer säkert bli massa stress då jag kommer att jobba mycket nästa vecka och jobbar hela helgen innan vi flyttar. D har ingen aning om hur jag blir när jag flyttar, speciellt om alla saker är packade dagen då vi flyttar. Mina bröder är experter på att veta hur jag är vid en flytt. Är nog därför alla "jobbar" eller "är i Åre då". Jag förstår dom. Jag är hemsk.
När är det för tidigt att börja packa för en flytt? Det är två veckor kvar idag tills vi får nycklarna.

Min lilla älsklings kille kommer på lördag och sover över! Ska bli så kul, räknar med lite jobbigt oxå. Han är ju trots allt bara 1 år. Därav varför jag vill börja packa lite, Leo ska ju ta på precis allt som finns och vill inte att något ska gå sönder så han skadar sig.

Jaja, ensam framför tven och hockeyn ikväll. Tvätten hänger på tork och kaffet är klart. Lovely.

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0