När man har tråkigt en fredag eftermiddag innan jobbet.

En liten lista jag hitta på en av mina favorit bloggar. Hoppas att det inte gör något att jag stal denna.


Senaste köpet: Ett par svarta skinnstövlar/boots.
Senaste förälskelse- D, min förälskelse och kärlek.
Senast förbannad på: Mig själv, är så förbannat omogen ibland.
Senaste sms:set var ifrån- Josefin, skickar sms från värmen och gör mig otroligt avundsjuk.
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? oj, kommer inte ihåg bästa. Värsta är nog "kickers" stilen. Jisses va man såg ut!
I väskan har jag: Mitt liv (kalender), beige/brunt läppglans, aloevera lypsyl, halstabletter.
Det absolut fulaste som finns- Cameltoe!
Har du några känslor? O ja!
Mest överanvända ord: Se där ja!
Vem är bäst på hela planeten? Min pappa, han kan allt!
Hur smart är du på en valfri skala? Hmm, 3 av 10
Till frukost äter jag: Ibland kaffe och en cigg. Ibland ägg, juice, smörgås och gröt.
Här lunchar jag: På jobbet, blir då kanske en frukt. Annars hoppar jag lunchen
Hit går jag efter jobbet: Hem, finns ju ingenstans att gå här i Floda.
En onsdagskväll går jag: Till soffan och glor på Grey's, som tyvärr har säsongsuppehåll nu. Eller direkt till sängen efter att ha jobbat hela kvällen.
På torsdagen vaknar jag: Med skallebank som jag oftast gör.
Har du någonsin?
Googlat dig själv- Yes, hittar ingen om mig bara om andra med samma eller liknande namn.
Sökt efter ditt namn på Flashback- Nej.
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen- Haha, ja när det va parken i Herrljunga och man planka in. Då va man väl runt 13/14 år.
Ljugit om din ålder- Ja, ibland att jag är yngre men oftast att jag är äldre än vad jag är. Tyvärr går ingen på det.
Druckit slattar- Nej, usch o fy.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahaha Cameltoe =) Den var bra!

2009-12-12 @ 09:34:25







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0