Motgångar och medgångar

I mitt tidigare inlägg va jag väldigt negativ med större lägenhet och allt.
Lägenheten vi var och kolla på kändes alldeles för långt bort och det va väldigt mycket som behövdes göra där. Men vi visste vad vi skulle ge oss in i och la bud. Det va fem st som buda och vi la oss efter ett tag. Det blev alldeles för mycket pengar för den. Så jag var inställd på att bo kvar här ett tag till.

Men, ibland har man tur. Det fanns en till tvåa i samma område fast lite dyrare. Den va nyrenoverad och jätte fin.
Vi gick och kolla på den, blev en privatvisning då D känner mäklaren. Självklart ville vi ha den och vi la ett bud på utgångspriset. D och mäklaren prata i telefon ganska mkt och vi fick den!

12 Januari flyttar vi in i den och jag är överlycklig. Äntligen har vi en lägenhet som vi har gemensamt!

Nu ska jag åka till alingsås och hämta J. Ikväll ska vi ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inflyttningsfest :-D

2009-12-05 @ 23:31:40
URL: http://sinnesfriden.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0