Om 10 dagar är vi på Mallorca

Solen tittar äntligen fram efter några veckor av regn. Den är så välkommen så och den får mer än gärna stanna kvar!
Jag vill ha sol, jag vill ha värme. Det har varit riktigt höst väder nu det senaste och man blir ju nästan lite deprimerad.


Har jobbat mina två första nätter av min sista vecka, nu är jag ledig i två nätter och sen gör jag mina sista tre nätter! Denna veckan är seg som tusan och jag vill att det ska vara den 15 augusti! Jag vill åka nu, jag vill till värmen! Jag vill ligga på stranden med en bra bok och steka. 10 dagar kvar. Semester i två veckor och sen börja på mitt nya jobb! Jag längtar!
Dagen efter blir det fotboll med bror, styvbröder, kompisar och älsklingen. IFK möter Elfsborg för sista gången denna säsong och jag hoppas innerligt att IFK vinner!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur ska jag klara mig i två veckor utan dig älskling! Kommer bli tufft :( Men men du är värd lite ledighet i värme & sol. Pöss på dig älsk

2009-08-06 @ 07:34:16







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0