2006-England, Doris, Hultsfred...



Jag och Josefin hamna på året 2006. Vi pratade om Hultsfred, England , Lisa Ekdahl och inte minst om våran Doris :)
Våran Doris var den bästa.. En Grå/silvrig Mazda 626 -89... Josefin ägde henne våren/sommaren -06 och jag hösten/vintern.. Efter vintern fick hon skrotas, hon hade en cancer som ej gick att bota.. Hennes Cd-spelare finns kvar som minne [haha].
Hon blev verkligen körd tills hon gick i bitar..

Våren 2006 var den bästa våren! Vi hade kul varje dag. Drack massa te och satt i fönstret hos mig och röka hela dagarna. När vi sov hos varandra prata vi hela natten lång. Vi pratade så mycket att Josefin inte fick sova över hos oss när Markus var hemma på veckorna och skulle jobba dagen efter. Förstår inte varför.

Hultsfred, vilken värme det va det året! Gummi stövlarna jag köpte fick inte ens följa med i packningen.. Många bra konserter och mycket folk och skratt hela tiden. In Flames a ju bäst :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Doris. Cancer.. hon som ställde upp så för oss. Då när nycklarna glömdes på offentliga toaletten och vi försökte göra inbrott i henne. Men sen.. ja, hon var bra hon.. Doris. RIP

2009-08-07 @ 17:17:33







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0