Yes, imorgon blir det fotboll

Köpte precis två biljetter till matchen mellan IFK Göteborg och Örebro, imorgon kommer jag och Dilgeet stå och hejja för fulla muggar på IFK. Nästa vecka är det ännu en match att gå på. En match som är fotbollsårets höjdpunkt, Elfsborg-IFK. De matcherna är alltid lika spännande. Denna gången blev det dock inte att stå i klacken. Alex och Smulan håller ju på Elfsborg.

Idag efter jobbet åkte jag knalleland för att fördriva tiden lite.. Jisses va tiden gick sakta!
Gick in på Gina Tricot och hitta tre par linnen och ett par jeans. Inne på Vero Moda hitta jag en jeans kjol, försökte dölja det för Daniel men lyckades inte så jätte bra när jag pratar med honom i telefon samtidigt som jag ska betala. Jaja, blev ju bara en kjol där iallafall. Ett par flipflop blev det också.
Köpte lite nytt smink jag behövde. Så det blev en mascara, en rouge och två ögonskuggor. Alltid kul med lite nytt smink och nya kläder. Daniel tyckte inte jag behövde köpa nya kläder men det är ju löning idag och jag hade inget annat att göra mellan kl tio och två. Två timmar kvar tills jag skulle till barnmorskan tröttna jag, va alldeles för varmt och ville hem efter en helgs jobb. Blev en snabb visit på system bolaget där jag köpte lite vin innan jag drog hem till Floda, hem till mig och Daniel.



Nu sitter jag här och väntar på att Daniel ska komma hem. Har blivit ganska mulet ute och det är inte lika varmt  längre.

Undra vad man ska göra ikväll, någon som har en idé?
Sätta på kaffe ska jag göra nu iallafall.....
 

Kommentarer







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0