Solen sken, det var varmt och vi va glada

IFK vann gårdagens match mot Örebro med 1-0. Jag blev glad.. Kanon fin dag för att kolla på en match och trevligt sällskap hade jag. Det tråkiga var att de inte säljer cider(?) på gamla ullevi, typiskt.. dricker ju inte öl.
Jag och Dilgeet fick våran korv utan ketchup eller senap iallafall.
Jag köpte lite fina kläder till Leo från IFKshopen, han kommer se ut som en ängel i sina kläder. En fin liten blåvit ängel. 

Vi såg en ensam tjej på matchen. Hon Hejja och sjöng alla ramsor och hon borde ha stått uppe i klacken istället för nedanför. Hon körde massa snygga(!!) moves och jag blev vän med henne i kön till kiosken. Fick en lite mindre dålig bild på henne, skulle haft min mobil i kön så jag kunde få en bättre bild. Nästa gång.

     


Idag ska jag vara barnvakt åt Leo innan jag åker till jobbet. Ska bli kul. 
Om 2½ timmar slutar kärlek jobbet. Väntar och längtar....
Ska jobba mina två nätter nu,  det kommer att bli så tomt och tråkigt att sova utan honom. Helt underbart att krypa ner bredvid honom i sängen och pussa på honom. Han är alltid så varm och mysig. Förutom när han skäller på mig i sömnen och trycker in mig i väggen. Då är han inte alls lika mysig.
Armbågat mig har han gjort många gånger, blir nästan lite rädd för honom då. Fast jag har väl armbågat honom i huvudet en gång. I natt drömde han en mardröm och hoppa till så han skrämde mig också. Stackars liten, inte bra att kolla på skräckfilmer innan vi ska sova.. 

I augusti ska jag och Josefin dra till solen i två veckor. Mallorca...
Vi träffas inte alls ofta och nu ska vi vara med varandra i två hela veckor. Fy fasiken va kul! 
Nu ska jag springa till tvättstugan, tvättdag idag...mindre kul.
                                                                             
 

                                                                    

Kommentarer
Postat av: Josefin

hoho! det ska bli så skoj :-D

2009-04-29 @ 17:42:39
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0