Skärtorsdag och här sitter jag

Kollar ut genom fönstret när jag glider förbi med min cola i handen. Ser människor, redo för fest. Fint klädda och alkohol i handen och i påsarna de släpar runt på. Här sitter jag i min lägenhet som är rörig av alla flyttlådor, ikea påsar och väskor fyllda med kläder och annan skit. Ser allmänt förjävlig ut, ska helst inte visa mig ute idag. Har inte hunnit duscha än då jag har haft fullt upp och sedan kom Mamma, syster och Majsan förbi på en kopp kaffe.
Jag vill också gå ut idag, jag vill inte jobba denna dagen i år igen! Fast i helgen är jag hel ledig och ska då vara med älsklingen.

Grilla på Lördag och fest på söndag, nice.

Nu kommer snart bror och Bullen och hämtar tven. Gott, lite mindre i lägenheten. De e oxå nice.


Kommentarer
Postat av: Martina

Japp, allt är bra med mig :) Skaffa dig en katt då ;) Mysigt sällskap och inget jobbigt så. Mest bara mysigt.



Nu ska jag fixa här hemma!



Puss :)

2009-04-09 @ 19:17:38
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Emma

Sv: Åh sååå dumt att jag inte läste detta tidigare! Jag var oxå ute i Göteborg i går (söndag), Parklane. Vart var du? Kul med flytt? Blir det att pendla till Borås och jobbet? Puss

2009-04-13 @ 20:56:43
URL: http://queenemmsa.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0